Miło nam Państwa poinformować, że od dnia 01.06.2022 uruchomiliśmy dla Państwa w Centrali naszego Banku nowy bankomat z funkcją WPŁATOMATU dla Posiadaczy rachunków w naszym banku.
Korzyści:
- strefa obsługi Klienta 24h / 7 dni w tygodniu
- możliwość dokonywania wpłat (nawet do 300 sztuk banknotów),
- wpłaty gotówkowe bezpośrednio na Twój rachunek (wpłata księgowana na rachunku w czasie rzeczywistym),
Operacji wypłaty możesz dokonać za pomocą tradycyjnej karty, kodu Blik, a także za pomocą Aplikacji Mobilnej „NASZ BANK” korzystając z usługi smartKARTY.
Wpłat można dokonywać korzystając z Aplikacji mobilnej Nasz Bank (wersja min. 1.3.2 dla systemu Android) korzystając z funkcji smartKARTY lub przy pomocy karty płatniczej wydanej do rachunku w tym celu należy aktywować usługę „Mój rachunek” w Bankomacie.
Zobacz jak aktywować usługę „ Mój Rachunek” w Bankomacie: Aktywuj usługę mój rachunek
smartKARTA to nowoczesna usługa bezdotykowej obsługi rachunku w bankomacie
Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?
Łatwa w użyciu
Przy użyciu smartKARTY możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
Bezdotykowy bankomat
smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej np. Nasz Bank. Gotówkę odbierasz lub wpłacasz w bankomacie.
Transakcje bez czekania
W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
Dostępna w aplikacji banku spółdzielczego
smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej banku spółdzielczego, np. Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach. Zapytaj w swoim banku spółdzielczym.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: (zobacz więcej o smartKARTA)
Jak skorzystać ze smartKARTY?
- dla posiadaczy rachunków w naszym banku wystarczy uruchomić usługę dostępu do Bankowości Internetowej oraz pobrać aplikacje mobilną „NASZ BANK”
- ZAŁÓŻ rachunek w Banku Spółdzielczym w Wielopolu Skrzyńskim z dostępem do BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
- pobierz aplikację mobilną NASZ BANK (zobacz więcej o naszej aplikacji mobilnej)