Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
Oto link bezpośredni do aplikacji Banku w AppStore: https://apps.apple.com/us/app/
Dostępny jest również przewodnik po aplikacji oraz instrukcja użytkownika:
Aplikacja Nasz Bank - Przewodnik użytkownika - iOS
Aplikacja mobilna Nasz Bank - Instrukcja użytkownika
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach,
- dostęp do historii operacji,
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach),
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment),
- wykonywanie przelew QR,
- zakładanie i likwidacja lokat,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS,
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji.
Przed zalogowaniem do Aplikacji na dole ekranu widnieje pasek umożliwiający wybór przycisków:
zlokalizuj oddziały i bankomaty banku
informacje o banku i aplikacji, polityka prywatności i bezpieczeństwo
wykonaj połączenie telefoniczne do centrali banku
wyślij e-mail do centrali banku
po wybraniu których zostaniemy automatycznie przekierowani na dane opcje.
Przeczytaj również: