Aktywuj usługę „Mój Rachunek” w bankomatach i korzystaj z nowych usług!
Bank Spółdzielczy w Wielopolu Skrzyńskim wdrożył we wpłatomacie nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. Są to wpłaty bezpośrednio na rachunek dużych kwot w wpłatomacie.
Żeby korzystać z nowych usług trzeba aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
- Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
- Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
- Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „POTWIERDZENIE – EKRAN”
- Wybieramy opcję AKTYWUJ MÓJ RACHUNEK
- System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (ilość wymaganych znaków jest podana w informacji w górnej części ekranu bankomatu). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
- Po dwukrotnym wprowadzeniu hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku dostępne są wszystkie usługi banku w bankomacie/wpłatomacie.