Nowa funkcjonalność BLIK – przelew na numer telefonu w aplikacji Nasz Bank!
Informujemy Państwa, że od dnia 01.04.2022 r. uruchomiliśmy w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank Banku Spółdzielczego w Wielopolu Skrzyńskim usługę przelewów BLIK na numer telefonu. Z usługi mogą korzystać zarówno osoby fizyczne jak i podmioty gospodarcze posiadające zainstalowana aplikację Nasz Bank. Przelewy BLIK przychodzące na rachunek nie są limitowane. Warunkiem prawidłowego działania usługi jest aby w danych Banku klient posiadał zawsze aktualny nr telefonu komórkowego.
Na czym polega przelew BLIK na telefon?
Funkcja ta polega na natychmiastowym przesyłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego, z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji. Główną zaletą przelewów za pomocą numeru telefonu w BLIK są szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualizacja aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Maksymalna kwota przelewu 500 zł
Jak aktywować funkcję BLIK przelew na telefon?
1. Zaktualizuj aplikację „Nasz Bank”.
2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia” po czym kliknij „Przelew na telefon BLIK”
3. Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK.
Jak wykonać przelew na telefon BLIK?
1. Wybierz opcje „Przelew na telefon”.
2. Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu.
Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.
3. Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz DALEJ.
4. Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ, podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Gotowe!
Regulamin korzystania z usługi Blik - plik PDF.
Instrukcja aktywacji usługi Blik - plik PDF.