Informujemy, iż Bank Spółdzielczy w Wielopolu Skrzyńskim wdrożył usługę mojeID służącą do zdalnego potwierdzania tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej Banku.
Usługa ta pozwala na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Usługa dostępna jest dla klientów Banku posiadających dostęp do rachunku poprzez system bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wielopolu Skrzyńskim.
Dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.
Informujemy Państwa, że do działania usługi bezwzględnie wymagane jest zarejestrowanie w systemie Banku Spółdzielczego w Wielopolu Skrzyńskim aktualnego adresu email oraz aktualnych danych osobowych.
Poniżej przedstawiamy Instrukcję zakładania Profilu Zaufanego za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Wielopolu Skrzyńskim.
Instrukcja zakładania Profilu Zaufanego - plik PDF.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług. Nasi pracownicy pozostają do dyspozycji w przypadku pytań, wątpliwości czy problemów z rejestracją.
Zobacz również:
MojeID - informacje ogólne - plik PDF.
MojeID w pytaniach i odpowiedziach - plik PDF.