Usługa SMS Banking:
- usługa SMS zapewnia dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy posiadaczem rachunku a Bankiem,
- za pośrednictwem systemu SMS Posiadacz rachunku może:
- uzyskiwać aktualne informacje o rachunkach bankowych,
- uzyskiwać aktualne dane o charakterze informacyjnym,
- otrzymywać automatyczne powiadomienia po zdarzeniu (np. zmiana salda rachunku, założenie blokady),
- otrzymywać automatycznie generowane komunikaty informujące o stanie na rachunkach (np. codzienne informowanie o saldzie na wskazanym rachunku),
- otrzymywać hasło jednorazowe umożliwiające autoryzację dyspozycji w Internet Banking,
- warunkiem korzystania przez Posiadacza rachunku z systemu SMS Banking jest złożenie dyspozycji oraz posiadanie telefonu komórkowego operatora krajowego,
- posiadacz rachunku może wskazać maksymalnie dwa numery telefonu do korzystania z systemu SMS Banking,
- aktywacja usługi SMS Banking, podczas której posiadacz rachunku otrzyma hasło i informację z listą dostępnych poleceń następuje w siedzibie Banku,
- wykonanie informacji za pośrednictwem SMS Banking wymaga sformatowania odpowiedniej treści wiadomości (komendy SMS) na wskazany przez Bank numer telefonu,
- szczegółowy wykaz komend Posiadacz otrzymuje podczas aktywacji usługi,
- usługa SMS Banking przestaje być świadczona w przypadku rozwiązania Umowy rachunku lub złożenia rezygnacji ze świadczenia tej usługi,
- usługa SMS Banking działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
- za usługę SMS Banking Bank pobiera prowizję zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą prowizji i opłat.
Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu (17) 221 48 66 lub w placówkach Banku.